Training : ICAgile Agility in Marketing ICP-MKG
Duur : 2 dagen
Investering :
Download de brochure
Deze agile marketing training is opgezet om marketeers beter te leren omgaan met de snel veranderende, onzekere, complexe en ambigue wereld door het zich eigen maken van een Agile Mindset en het leren toepassen van Agile methodieken. Een combinatie van Agile zijn en doen.
Download the Learning outcomes of the track
Bekijk The State of Agile Marketing Report 2020 van Agilesherpas.com
Contact: info@a2z-academy.net T +31-320.7881.04 WA +31-652.6262.22
- Achtergrond
- Wat & Waarom
- Programma
- Doelgroep
- Vooropleiding
- Certificering
- Literatuur
- Deze 2-daagse training biedt een uitgebalanceerde leerervaring van zowel theoretische Agile kennis als praktische agile werkwijzen.
- Tijdens de training zijn er zowel zowel individuele als groepsopdrachten.
- In deze training worden cases en praktijkvoorbeelden van Agile Marketing behandeld.
Van moderne marketeers wordt veel verwacht. Aanboren van nieuwe verkoopkanalen, creëren van innovatieve waardeproposities, en het onder de knie krijgen van het nieuwe digitale landschap. Daarbij moeten de bestaande marketing activiteiten zonder onderbreking uitgevoerd en onderhouden worden
Onderwerpen in deze training
- De beginselen van de Agile Mindset en Agile methodieken
- Waarom internationale organisaties als ING, LEGO, en Microsoft een agile transformatie ondergaan, om wendbaar en relevant te zijn in de competitieve wereld
- De voordelen van co-creatie methodieken, waaronder Design Thinking en Story Mapping, voor het creëren van effectieve marketing campagnes & activiteiten
- Kanban voor een verhoogde transparantie, focus en productiviteit en voor het leveren van betere resultaten
- Lean Thinking en Scrum om marketing projecten te beheersen en op tijd en binnen budget op te leveren
- Change management technieken om in uw organisatie het Agile transformatieproces te ondersteunen
- Managers, leiders en agile beoefenaars die wendbaarheid willen ontwikkelen binnen hun organisatie of teams
- Marketing teams die op zoek zijn naar een transparantere, productievere, innovatievere, en effectievere wijze van werken
- Transformation leads die zowel de menselijke als structurele aspecten van een agile transformatie willen verkennen
Marketing gerelateerde trainingen
- Deze training is geaccrediteerd door het International Consortium for Agile (ICAgile), de grootste accreditatie- en certificeringsinstantie voor Agile-onderwijs.
- Door ICAgile geaccrediteerde trainingen zijn gericht op het leveren van kennis en vaardigheden die het agile zijn en doen combineren.
- Deelnemers die deze training succesvol afsluiten, ontvangen het ICAgile Certified Professional Agility in Marketing (ICP-MKG) certificaat.
- Death of a Marketer – Andreya Fryrear
- Hacking Marketing – Scott Brinker
- Permission Marketing – Seth Godin
- Guerilla Marketing – Jay Conrad Levinson
- Reinventing Organizations – Frederic Laloux
- Originals – Adam Grant
- Knowledge for action – Chris Argyris
- The Lean Startup – Eric Ries
- XLR8 – John P. Kotter
- Kanban – David Anderson
- The Scrumban [R]Evolution – Ajay Reddy
- User Story Mapping – Jeff Patton
- Buurtzorg: Menselijkheid boven bureaucratie – Jos de Blok & Aart Pool
- The AGE of Agile – Stephen Denning
- Delivering Happiness – Tony Hsieh
- Management 3.0 – Jurgen Appelo
- Drive – Daniel H. Pink
- The Scrum Guide – Ken Schwaber & Jeff Sutherland
- SCRUM. The Art Of Doing Twice The Work In Half The Time – Jeff Sutherland
- Scrum Marketing – James Wright
- ADKAR – Jeffrey Hiatt
- Lean Change Management – Jason Little